Ahad, 16 Mac 2014

mencari diari

Tags

Persoalan yang berlegar di minda saya hari ini ialah dimana gerangan diari saya itu saya letakkan? Apakah saya tertinggal di rumah atau di sudut penulis ataukah di pejabat? tapi menurut isteri, diari tu tak ada di rumah. Di pejabat, saya dah minta azwan tolong tengok, tapi tak ada juga, katanya.

Saya sedikit terhibur kerana dihiburkan dengan lagu-lagu kasidah dalam majlis sambutan Maulidur Rasul PPKPA di Jalan Semarak 3, Diamond Square, dekat jalan Gombak.

Tapi persoalan dimana diari saya itu agak mengganggu. Tak ada apa apa isi sebenarnya kecuali nombor nombor telefon, nombor bank, kadar iklan dan perancanga-perancangan.
Semoga tak hilang. Saya ingat paling akhir saya membukanya ialah ketika berada di DBP Sabah. saya tak ingat sama ada saya ada membukanya ketika berada di pejabat.

Semoga tak hilang. Ya semoga tak hilang, Itu saja harapan dan doa saya